Curs de tècnica de grimpada per la poda d’arbres

El passat dijous 16 de Gener, els alumnes del 2n curs de Jardineria del CFGM de l’Institut van realitzar la segona sessió del curs de grimpada als arbres amb corda contemplat dins el Currículum del CFGM Jardineria i floristeria.

L’empresa de Jardineria Paisatgisme Melsió de Teià van ser els professionals que van ensenyar als alumnes aquestes tècniques de grimpada tan complexes, que només poden realitzar persones especialitzades i amb molts anys d’experiència, pel risc que comporta pujar a tanta alçada amb tota la seguretat.

Els alumnes van aprendre moltíssim experimentant la sensació de treballar en alçada. Incloent la complexitat de pujar també les eines de tall (motoserra) amb el menor risc possible d’accident, sabent al mateix temps moure’s dins l’arbre per tallar correctament la branca que has de podar.

Pels alumnes ha estat una experiència increïble, a partir d’aquí alguns saben que s’especialitzaran en les tècniques de grimpada en alçada.