Cinefòrum IPM

A l’IPM endeguem un Cinefòrum el proper dijous 6 de febrer a les 16 hores. Al llarg del cicle, visionarem una pel·lícula clàssica amb la intenció d’aproximar els alumnes a temes socials, polítics o filosòfics. En posteriors projeccions, els mateixos alumnes podran escollir entre diferents propostes i conduir el cinefòrum.

Projectarem la pel·lícula a la sala d’actes, habilitada amb una pantalla de 4’5 metres de base i so d’alta qualitat.

El dia del cinefòrum farem una breu presentació del film per situar els espectadors/es i, en acabar, hi haurà un professor/a encarregat d’orientar el debat.

Fitxa de la primera pel·lícula: François Truffaut F. (1966). Fahrenheit 451. Regne Unit: Anglo Ent. Vineyard Film Ltd.