Anna Skade, alumna de 2n ESO, premiada al concurs Día de la inventora

Enguany els alumnes de 2n ESO han dut a terme el projecte Dones inventores a la matèria de Tecnologia amb el seu professor Miquel Muñoz. En aquest projecte hem posat en valor a les Dones inventores i les seves invencions.

L’alumnat de segon ha fet recerca a la Biblioteca, amb el suport de la Marta Cava, bibliotecària del centre, i el seu professor. Després en suport digital s’han creat infografies dels invents i les seves inventores. Moltes d’aquestes infografies estan penjades al Taller de Tecnologia i als passadissos de  la planta baixa de l’edifici Serra Marina.

Una gran part de l’alumnat ha pogut presentar els seus treballs al concurs “Dia de la inventora” promocionat per l’Associació ENIGINY-era i l’empresa Casio que atorga els premis a aquest concurs.

L’Anna Skade, alumna de 2n ESO E, ha estat premiada pel seu treball sobre la Patricia Era Bath i el seu invent: la sonda Laserphaco, un invent que va marcar un abans i un després a la cirurgia oftalmològica i reduir les diòptries als pacients. L’Anna Skade ha partticipat en la categoria Hedy Lamarr I i li ha estat atorgat el tercer premi el passat 28 d’abril, coincidint amb el Dia Internacional de les Nenes en les TIC.

Anna, enhorabona!