ALUMNES SOLIDARIS

Els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Premià de Mar van participar en la recollida d’aliments del Gran Recapte de Premià de Mar. El divendres 22 i el dissabte 23 de novembre van col·laborar activament com a voluntaris al magatzem que DISA utilitza com a punt de recollida de tots els aliments recaptats.

A més a més, el divendres 22 també vam celebrar l’esmorzar solidari a l’hora del pati que, amb el suport de l’AMPA, recapta diners per comprar els aliments dels més petits, com farinetes o potets de fruita i verdura. Va ser tot un èxit.

L’Institut Premià de Mar, en el marc del Servei Comunitari i amb l’objectiu de formar el seus alumnes en totes les àrees i sensibilitzar-los sobre la realitat que afecta el nostre poble, va participar d’aquesta campanya tan necessària.

Des d’aquí felicitem als organitzadors, als professors implicats, als nostres alumnes, i a tota la ciutadania per la seva solidaritat.