Alumnes de Jardineria reben formació de cistelles de poda

El passat dijous 30 de Gener, els alumnes de 2n curs de Jardineria van realitzar la última sessió del curs de grimpada als arbres, en aquesta sessió van fer-ho a través de cistelles de poda, contemplat dins del currículum del CFGM Jardineria i Floristeria.

La empresa de Jardineria Paisatgisme Melsió, de Teià van ser els professionals que van continuant ensenyant als alumnes com es condueixen aquestes plataformes elevadores per accedir als arbres i fer la poda viaria.

Els alumnes van utilitzar una altra alternativa diferent a la grimpada per pujar als arbres amb l’objectiu de realitzar la poda correctament.

Per conduir aquestes plataformes cal treure’s un carnet específic contemplat en els treballs en alçada.

Els alumnes van pujar i conduir la plataforma en un camp tancat amb totes les mesures de seguretat i guiats en tot moment per professionals de l’empresa.

La experiència va ser increïble pels alumnes, que van tenir l’oportunitat d’un primer contacte; tots els alumnes van pujar i van conduir la cistella, aplicant totes les normes de seguretat que els van explicar com l’equip de protecció individual per evitar qualsevol petit risc que el maneig d’aquestes màquines comporta.