Acampada al Montseny dels alumnes de 3r d’ESO 2019

La darrera imatge per publicar que ens ha arribat de l’acampada és aquesta de l’arribada al cim del Matagalls:

La primera etapa de l’acampada al Montseny dels alumnes de 3r d’ESO d’aquest curs 2018-19 ha transcorregut amb total normalitat.

El primer dia i la primera nit han estat perfectes i han realitzat la senda aquàtica sense problemes.

A la nit tothom estava dormint abans de la una de la matinada perquè a les 8h ha tocat diana i hem sortit a les 9h a conquerir el Matagalls.

Cal destacar que fins ara no hi ha cap accident ni incidència i que el comportament dels alumnes és magnífic, tot i que no hi ha cobertura telefònica i resulta dificultós contactar-hi.