L’Institut Josep Vallverdú oferirà, a partir del curs acadèmic 2022-23, el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances

A partir del proper curs acadèmic, el 2022-23, l’Institut Josep Vallverdú ampliarà la seva oferta formativa en l’àmbit de la Formació Professional amb la incorporació del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances, corresponent a la família professional d’administració i gestió.

Aquest cicle superior, que comporta l’obtenció d’un títol de tècnic/a superior, permetrà la continuïtat dels estudis, a la comarca de les Garrigues, dels alumnes que cursen el CFGM de Gestió Administrativa o que han realitzat un Batxillerat.

A banda, també representarà una oportunitat per aquelles persones que volen reciclar-se professionalment en l’àmbit de la gestió i l’administració o per les que, senzillament, volen descobrir un nou camp acadèmic.

Amb la incoporació d’aquest cicle, que té unes xifres molt elevades d’inserció laboral, tant a la comarca de les Garrigues com al conjunt de les comarques de Ponent, l’Institut Josep Vallverdú recupera els estudis superiors de formació professional en l’àmbit de la gestió i l’administració que havia impartit, des del curs acadèmic 1980-81, amb els estudis de Formació Professional de segon grau.

Per descobrir el contingut específic d’aquest CFGS podeu consultar el següent tríptic informatiu.