L’Institut Josep Vallverdú commemora el primer aniversari de l’1-O amb una concentració a les portes del centre

El dilluns 1 d’octubre de 2018, coincidint amb el primer aniversari dels fets tràgics de l’1-O de 2017 que van saldar-se amb un balanç de gairebé mil persones ferides, el professorat, l’alumnat i el personal d’administració de l’Institut Josep Vallverdú que així ho ha desitjat s’ha afegit a l’aturada convocada als centres d’estudi i de treball d’arreu del país.

Durant deu minuts, els participants en la concentració han recorregut el pati de l’institut per commemorar l’aniversari de l’1 d’octubre i per defensar els drets i les llibertats democràtiques. Després de l’acte, l’activitat acadèmica ha continuat amb normalitat al centre que, això sí, ha vist com una part nombrosa del seu alumnat de segon cicle d’ESO, de batxillerat i de cicles formatius seguia la convocatòria de vaga formulada pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans.