L’Institut Josep Vallverdú celebra una diada de Sant Jordi virtual en plena situació de confinament

Tot i el confinament, l’Institut Josep Vallverdú es va voler afegir, el dijous 23 d’abril de 2020, a la tradicional celebració de la diada de Sant Jordi tot i que aquest cop ho va haver de fer de manera virtual degut als estralls de la pandèmia de la Covid-19.

Els actes virtuals es van iniciar a quarts d’una del migdia amb la lectura, per videoconferència i en diferents llengües, del poema “A hora foscant” de Josep Carner, proposat per celebrar el Dia Mundial de la Poesia d’enguany que es va commemorar el passat 21 de març.

A més d’aquest acte literari, coordinat pel professor Dani Negrillo, responsable de la biblioteca del centre, també es va realitzar el concurs “Art a casa”, proposat pel Departament d’Educació Visual i Plàsita i per la Coordinació Pedagògica, que aplegava reproduccions casolanes de diferents obres d’art a càrrec d’alumnes, professors i famílies.

La celebració de Sant Jordi es va completar amb un joc virtual de preguntes i respostes sobre la Diada i amb la lectura d’alguns poemes en suport audiovisual per part de l’alumnat de 1r d’ESO.

Podeu descobrir tots els detalls de la festa en aquest document, on hi trobareu els enllaços per poder reviure-la així com també per poder votar les obres del concurs artístic.