L’exalumne de l’institut Andreu Piñol, guardonat amb el tercer premi a joves investigadors de les Garrigues

Coincidint amb la celebració del Dia de la Comarca durant la Fira de l’Oli de 2002, la trobada olícola va ser l’escenari del lliurament d’una nova edició del Premi a Joves Investigadors i Investigadores de les Garrigues.

En un acte encapçalat per la presidenta del Parlament de Catalunya, Laura Borràs, i que va comptar també amb la presència del president del consell comarcal garriguenc, Jaume Setó, i de l’alcaldessa de les Borges Blanques, Núria Palau, es va procedir a lliurar els premis a joves investigadors que anualment organitzen el Consell Comarcal, l’Oficina Jove i el Centre d’Estudis de les Garrigues.

L’exalumne del nostre centre, Andreu Piñol, que durant el curs acadèmic 2020-2021 va cursar 2n de batxillerat, va ser guardonat amb el tercer premi, per la seva investigació “Una tradició amb futur. La tècnica de la pedra seca” que va realitzar com a Treball de Recerca en el marc dels seus estudis. El segon premi va ser per la Mariona Teixidó mentre que el primer premi va quedar desert.

Des d’aquí volem felicitar a l’Andreu Piñol pel guardó rebut i desitjar-li el millor en el futur que l’espera. Enhorabona!