L’estudiantat de 4t d’ESO assisteix a la representació de l’exitosa obra teatral “A.K.A. (Also Known As)” al Teatre Foment de Juneda

En el marc de les activitats de promoció i foment del teatre entre els joves de la comarca de les Garrigues, el divendres 10 de maig, els i les alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú es van desplaçar fins al Teatre Foment de Juneda per assistir a la representació de l’obra teatral “A.K.A. (Also Known As).

Aquesta peça, interpretada pel jove però alhora popular actor Albert Salazar i dirigida per Montse Rodríguez a partir d’un guió de Daniel J. Meyer, ha estat una de les autèntiques revelacions de la temporada teatral fins al punt que va ser guardonada amb quatre premis Butaca durant l’edició de 2018 d’aquests guardons.

La interpretació va fer les delícies de l’alumnat de 4t d’ESO ja que, amb un llenguatge i una intepretació molt properes, accentuades pel petit format de l’obra, tractava qüestions de plena actualitat entre el jovent dels nostres dies com ara el racisme, la construcció de la identitat, les relacions afectives o la sexualitat, entre molts d’altres.

Tot plegat, una iniciativa molt encertada que des de l’Institut Josep Vallverdú encoratgem a repetir.