L’alumnat dels cicles d’Olis i vins i de Vitivinicultura visita la Fira Internacional de Maquinària Agrícola de Saragossa

El dimarts 25 de febrer de 2020, els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà d’Olis i vins i els del cicle superior de Vitivinicultura van realitzar, acompanyats pels professors Carlos Beltran, Ana Belén Gurruchaga i Josep Maria Audí, una sortida a la Fira Internacional de Maquinària Agrícola de Saragossa (FIMA), i poder gaudir de l’exposició de maquinària de produció i elaboració olèica i vitícola.

Aquesta fira, una de les més importants del sector, aplega centenars d’expositors i va permetre al nostre alumnat conèixer de primera mà les principals novetats tècniques en allò que fa referència a la producció d’olis i de vins. Tot plegat, doncs, una experiència molt ben aprofitada pels estudiants, i els professors, que van participar-hi.