L’alumnat del primer curs dels cicles formatius d’Olis i vins i de Vitivinicultura visita la cooperativa L’Olivera, a Vallbona de les Monges

El dilluns 24 de novembre de 2018, els i les alumnes de primer curs dels cicle formatius d’Olis i vins i de Vitivinicultura de l’Institut Josep Vallverdú van visitar la Cooperativa L’Olivera de Vallbona de les Monges.

Aquesta cooperativa, productora de prestigiosos olis i vins, es caracteritza també per prioritzar valors de caràcter social i integrador com és el cas del seu foment de l’economia col·laborativa (amb la participació de persones que ofereixen part del seu temps gratuïtament al projecte comú) o de la inclusió laboral de persones que tenen algun grau de discapacitat que els dificultra la seva incorporació al mercat laboral.

La visita va ser, doncs, des de tots els punts de vista, molt profitosa per a l’alumnat del centre que va conèixer de primera mà un dels principals productors d’olis i vins de les nostres contrades.