L’alumnat d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO visita l’exposició “Art i mite. Els déus del Prado” al CaixaFòrum de Lleida

Una imatge de l’exposició “Art i mite” al CaixaFòrum de Lleida

El passat 23 de novembre de 2021, amb la intenció de treballar d’una manera transversal el mite i l’art, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú que cursen la matèria d’Educació Visual i Plàstica van visitar l’exposició “Art i Mite. Els déus del Prado” a CaixaFòrum de Lleida

La sortida va ser molt satisfactòria ja que l’alumnat participant va poder gaudir d’un recorregut per diferents pintures provinents del Museo del Prado, d’una manera molt interactiva.

La visita els va permetre compartir els seus coneixements, ja que, al marge del contingut treballat a Educació Visual i Plàstica, des de la matèria de Llatí també s’estudien molts dels mites que s’hi exposen, fet que va ermetre a l’alumnat comprovar  la importància de la temàtica mitològica i del simbolisme en l’art.