L’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Josep Vallverdú recorre la Via Verda d’Horta de Sant Joan en BTT

El dimarts 7 de maig de 2024, seguint amb una tradició que ja data de fa uns quants anys, el seminari d’Educació Física de l’Institut Josep Vallverdú va organitzar una sortida a Horta de Sant Joan per tal de recórrer en BTT la Via Verda que es pot trobar en aquesta localitat de la Terra Alta.

Així, doncs, un grup de 55 alumnes de 2n d’ESO, acompanyats pels professor Manel Chavárri, Dani Negrillo i Helena Frutos, van pedalar des d’Horta de Sant Joan fins a l’antiga estació de tren de Benifallet, recorrent així els vint-i-set quilòmetres que separen aquests dos punts en bicicleta de muntanya.

Al marge de la passejada en bicicleta per un entorn verd, l’alumnat participant a l’activitat va poder gaudir també d’un bany al riu Canaleta al seu pas per l’antic balneari de la Fontcalda, un fet que va acabar d’arrodonir una magnífica jornada d’esport i natura.

Per tal de reviure aquesta apassionant sortida per la Via Verda, no dubteu en visitar la següent galeria d’imatges.