L’alumnat de 2n de batxillerat que cursa Literatura Catalana visita l’exposició “Isabel-Clara Simó, una veu lliure i compromesa”

L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’assignatura de Literatura Catalana va assistir divendres 17 de setembre de 2021 a l’exposició “Isabel-Clara Simó, una veu lliure i compromesa” sobre la figura i obra d’Isabel-Clara Simó. La mostra té lloc durant el mes de setembre a la Biblioteca Marquès d’Olivart de les Borges Blanques.

L’exposició, organitzada per l’Ajuntament de les Borges Blanques i la Biblioteca Marquès d’Olivart, va permetre l’alumnat conèixer més a fons l’escriptora d’Alcoi i acostar-se a la seva obra literària. A la vegada, van ser conscients de la funció que Isabel-Clara Simó va desenvolupar com a persona referent en la reivindicació i lluita per a la normalitat de llengua i la cultura catalanes.

L’activitat ha estat sens dubte, una bona proposta per treballar la literatura des d’una altra perspectiva.