Els alumnes del SIEI i del cicle d’Atenció a Persones en Situació de Dependència realitzen un taller de decoració nadalenca i visiten la biblioteca de les Borges Blanques

El divendres 17 de novembre de 2023, els alumnes del cicle formatiu d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (ASPD) de l’Institut Josep Vallverdú van realitzar, de manera conjunta amb els estudiants de l’aula del SIEI (Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva), un taller de decoració nadalenca al nostre centre.

Durant el taller, els i les alumnes van preparar estrelles, van decorar dolços i van realitzar un variat repertori de decoració nadalenca, com ara felicitacions i garlandes.

Un cop acabat el taller, els dos grups d’alumnes van visitar plegats la biblioteca Marquès d’Olivart de les Borges Blanques per tal de fer-hi una sessió de lectura.

L’experiència, tant des del punt de vista de l’estudiantat com del professorat responsable, va resultar molt profitosa i de ben segur que, en d’altres ocasions, es tornarà a repetir.