Un grup d’alumnes del cicle formatiu d’Electricitat del nostre centre, nominat als premis “Crea Empresa” lliurats a la Universitat Jaume I de Castelló

ujiEl divendres 16 de maig de 2014, la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana va ser escenari del lliurament de la IXa edició dels premis del concurs “Crea Empresa” en les modalitats de Cicles Formatius i Batxillerat en el qual participaven gairebé un centenar d’alumnes d’arreu de l’Estat formant 34 equips. Entre els 15 equips nominats, que optaven a cinc premis, hi havia el format pels alumnes del segon curs del cicle formatiu d’Electricitat del nostre centre, integrat per Albert Madueño, Xavier Guzman, Eduardo Gontad i Jordi Araque van quedar nominats pel projecte amb la millor idea creativa.

El seu project s’anomena “ELECJV” i tracta de la transformació digital d’una empresa elèctrica convencional oferint a més un servei d’estalvi d’energia per a usuaris finals i empreses. En el marc de l’acte de lliurament dels premis, el doctor Edgar Breso pronuncià una conferència sobre intel·ligència emocional, emprenedoria i innovació apuntant algunes de les claus de l’èxit empresarial. Els alumnes del nostre centre no només van ser molt ben rebuts sinó que van quedar impregnats de la nova realitat en el món del treball i empresarial. Si voleu veure la galeria fotogràfica de l’acte podeu fer-ho al següent enllaç, també podeu trobar més informació al recull d’activitats del cicle d’Electricitat.