Un grup d’alumnes de l’institut participa al concurs “The Fonix 2014” demostrant les seves aptituds en llengua anglesa

fonixUn grup de sis alumnes de l’Iinstitut Josep Vallverdú va participar, el dissabte 1 de març de 2014, representant al centre al 7è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya conegut amb el nom “The Fonix 2014”. El concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual. Els alumnes escollits de cada nivell que han representat al nostre centre a la fase territorial del concurs del Fonix 2014 foren els següents:

• 1 ESO  Anna Vilella Farías

• 2 ESO Marc Giribet Saiz

• 3 ESO Ioana Marcela Cenan

• 4 ESO Guillem Prats Domènech

• 1 BATX Alba Carbonell Garsaball

• 2 BATX Laura Giribet Saiz

Esperem que hagin quedat molt bé!