Sortida cultural de l’alumnat de 2n de batxillerat a Lleida

3d85b9a5-2e25-4c29-bf01-dc2226a4653cEl passat dijous 18 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat juntament amb les professores del departament de llengua catalana Carme Calderó i Rosa González, van realitzar una sortida cultural a Lleida que va constar de  dues parts:

Primer van assistir a l’exposició d’una escultora japonesa, Chiharu Shiota, que hi ha a la Fundació Sorigué. Una obra original que convida a la introspecció; potser per a molts d’ells, un primer contacte amb l’Art en majúscules.

A continuació, una cita al teatre“l’Escorxador” per veure El cafè de la Granota, una representació basada en l’obra homònima de Jesús Moncada, la qual és una de les lectures obligatòries enguany a 2n de Batxillerat. És un llibre de contes on el narrador explica anècdotes curioses sobre el poble on viu per tal de fixar-les en el temps (en realitat, és l’alter ego del propi Jesús Moncada, i el poble on passa l’acció és la seva Mequinensa natal; algunes de les històries que s’hi relaten, per tant, tenen un cert rerafons real). Després de veure l’obra, es va fer un petit col·loqui entre tots els assistents i els actors.

Va ser una jornada molt enriquidora per tot l’alumnat.

Galeria d’imatges