L’obra de teatre “Ja n’hi ha prou!” fa reflexionar als alumnes de 4t d’ESO de l’institut sobre la violència i els maltractaments en tots els àmbits de la vida

teatreEl dimecres 24 d’abril de 2013, la sala d’actes de l’institut es convertí en un improvisat teatre que va acollir l’activitat “Ja n’hi ha prou!” destinada als alumnes de 4t d’ESO del centre. Dividida en dues parts, aquesta activitat constava d’una representació teatral que recreava una conversa familiar amb diverses situacions de maltractament com a eix conductor de la trama, i un posterior debat centrat especialment en l’assetjament escolar. L’activitat fou molt ben valorada per l’alumnat participant ja que serví per prevenir situacions de bulling i per parlar obertament sobre la violència que envolta la vida dels adolescents i plantejar-hi possibles solucions.