L’institut Josep Vallverdú, escenari d’un desembre de solidaritat amb la Marató, el banc d’aliments i l’illa de Muisne

marato14Al llarg de tot el mes de desembre de 2014 l’Institut Josep Vallverdú va ser escenari de diferents activitats solidàries que tenien com a objectiu sensibilitzar alumnat i professorat al voltant d’algunes de les principals problemàtiques del nostre temps com són la pobresa o les malalties del cor. Així doncs, l’institut va voler manifestar la seva solidaritat amb els més desafavorits recollint material higiènic en col·laboració amb els Banc dels Aliments. Aquesta activitat comptà també amb diverses xerrades adreçades a l’alumnat de 4t d’ESO de la casa amb la participació d’integrants del Banc dels Aliments de les comarques de Ponent.

La tradicional col·laboració amb la Marató fou també una des les tasques solidàries del passat desembre. Més enllà de la clàssica recollida de fons, l’institut fou seu d’una xerrada, adreçada als alumnes de batxillerat, sobre les malalties del cor, la temàtica que ocupava la Marató d’enguany.

I finalment, les activitats solidàries es tancaren amb la col·laboració amb el projecte que la professora de Socials d’aquesta casa en excedència, Iela del Olmo, duu a terme a l’illa de Muisne, a l’Equador