L’Institut Josep Vallverdú acomiada a la promoció 2013 amb una festa que omple el pavelló de l’oli de les Borges Blanques

ficurs13140El divendres 7 de juny de 2013 l’Institut Josep Vallverdú organitzà, en un engalanat pavelló de l’Oli de les Borges Blanques, la Festa de Comiat de la promoció 2012-2013 que serví per dir adéu als i les alumnes que enguany han cursat 2n de batxillerat, cicles formatius i 4t d’ESO, tot i que part d’aquest darrer es quedarà la casa a continuar els estudis.

La festa va ser presentada per la professora Teresa Coca i comptà amb intervencions de l’alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir, del vicepresident del consell comarcal, Francesc Mir, del president de l’AMPA del centre, Albert Quintillà, i, finalment, de la directora de l’institut, Antonieta Bernat, que convidà els alumnes a somniar i a lluitar per un futur millor.

ficurs13146Aquestes intervencions van donar pas als autèntics protagonistes de la festa. L’alumnat de 4t recollí les seves orles i adreçà unes emotives paraules als assistents. Després arribà el torn del batxillerat i dels cicles formatius. En acabar el parlament d’aquests alumnes arribà l’hora de lliurar els premis Àngel Giné a treballs de recerca de batxillerat, que s’emportaren els alumnes Gerard Català, Marc Cornadó, Marta Planella i Gisela Falcó, i els de treballs de síntesi de cicles formatius, que foren pels alumnes Núria Salvadó, Eva Maria March i Paul Rus. Com a novetat, enguany, cadascun dels alumnes premiats explicà públicament el contingut del seu treball als assistents.

ficurs13181Per cloure l’acte, es lliurà la segona edició de les beques a l’excel·lència acadèmica Carlos Chesa, en record del qui fou professor de Física i Química d’aquesta casa, i que guardonen els expedients més brillants del centre. El premi humanístic-social recaigué en Marc Cornadó, un àmbit en el qual també s’endugueren dos accèsits en Gerard Català i la Mariona Farré. Les beques dels àmbits científic-tecnològic i de cicles formatius quedaren, en aquesta edició, deserts.

Si voleu reviure la Festa de Comiat de 2013 podeu fer-ho a la següent  galeria d’imatges.