L’institut convoca un concurs de disseny per elaborar la samarreta que lluiran els seus alumnes durant la Fira de l’Oli 2014

olivaL’Institut Josep Vallverdú, amb la col·laboració de l’AMPA del centre, ha posat en marxa el primer Concurs de disseny “L’institut a la Fira de l’Oli 2014”. Aquest concurs, obert a la participació de tot l’alumnat de la casa, busca un disseny atractiu per a la samarreta identificativa que lluiran els alumnes del centre que participaran a la Fira de l’Oli de les Borges Blanques, el proper mes de gener. El premi del concurs consistirà en l’impressió del disseny a la samarreta a més de 30 euros en metàl·lic i dues samarretes estampades amb el disseny guanyador. Podeu consultar les bases del concurs en aquest enllaç.

Animeu-vos a participar-hi!