L’institut commemora el dia internacional de la dona treballadora amb la lectura d’un manifest a càrrec d’un grup d’alumnes de 2n de batxillerat

Un moment de la lectura del manifest del 8 de marçEl passat 8 de març de 2017 l’Institut Josep Vallverdú va commemorar el dia internacional de la dona treballadora mitjançant la lectura d’un manifest, durant l’hora del pati i a la porta principal d’accés al centre, a càrrec d’un grup de noies de 2n de batxillerat. Durant la lectura, les alumnes van reivindicar la igualtat al temps que denunciaven les discriminacions envers les dones que encara perduren durant els nostres dies i que deriven del patriarcat dominant al llarg de la història.

Si voleu veure alguna imatge més de la celebració d’aquesta diada podeu fer-ho visitant la següent galeria.