L’exalumna de segon de batxillerat Àgia Tost, guardonada amb el segon premi literari del Certamen Marià

L'Àgia Tost, entre els premiats per l'Acadèmia Mariana del curs passat, en que també va obtenir un guardó en el marc del Certamen MariàL’exalumna Àgia Tost, que durant l’any acadèmic 2016-17 va cursar segon de batxillerat a l’Institut Josep Vallverdú, ha estat guardonada amb el segon premi del Certamen Marià en la seva categoria de narrativa gràcies a l’obra “Sempre hi ha esperança”. L’Àgia, que repeteix guardó en aquest certamen literari i audiovisual que organitza anualment l’Acadèmia Mariana de Lleida i que enguany ha arribat a la seva 150ena edició, rebrà el premi el proper 1 d’octubre en un acte que se celebrarà al paranimf de l’esmentada Acadèmia a les 18h. Des de l’Institut Josep Vallverdú li fem arribar la nostra més sincera felicitació i li desitgem molta sort en els propers certamens!