L’alumne Pau Domènech finalista del Concurs Premi Coca-Cola

cocacolaCom cada any, Coca-Cola Iberian Partners, S.A.  juntament amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el  Concurs Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya. L’objectiu del concurs és promoure el desenvolupament de l’expressió escrita i la lectura entre els alumnes de 2n curs d’ESO i ajudar els participants a intentar complir el seu somni de convertir-se en escriptors, a través d’aquest concurs literari que s’ha consolidat com un dels més importants del país.

El nostre centre ha participat en aquesta 39ª edició amb l’alumnat de segon d’ESO i enguany, l’alumne Pau Domènech Callau de 2n ESO A ha estat el guanyador del tercer premi.

Des del departament de català el felicitem i l’encoratgem perquè segueixi escrivint.
Departament de Llengua i Literatura Catalana