L’alumne de l’Institut Josep Vallverdú Felipe Martínez, guardonat amb el premi de fotografia Bioimatges de 2017

L'alumne Felipe Martínez, amb la fotografia premiadaL’alumne de l’Institut Josep Vallverdú Felipe Martínez, que actualment cursa 1r de batxillerat en la seva modalitat científica, ha estat guardonat amb el primer premi del concurs de fotografia biològica Bioimatges de 2017 en la seva categoria d’ESO. La fotografia premiada porta per títol “Viure en un mar d’escombreries” i ens mostra una libèl·lula descansant vora un envàs abandonat a la platja. La imatge, una reivindicació de la necessitat de reciclar i disminuir el consum de productes d’un sol ús, ha valgut al Felipe el reconeixement del jurat del concurs Bioimatges. Moltes felicitats! Si voleu ampliar informació podeu llegir la notícia que en fa el Bloc de Biologia i Geologia de l’institut.