L’alumna Mariona Bordell, de 3r B, guanyadora de concurs de disseny de la samarreta de l’institut a la Fira de l’Oli d’enguany

premisamarretaCoincidint amb l’inici de la Fira de l’Oli de 2014, la directora de l’Institut Josep Vallverdú, Antonieta Bernat, ha lliurat a l’alumna Mariona Bordell, de 3r B, el premi del concurs de disseny de la samarreta que lluiran en aquesta fira els alumnes del cicle formatiu d’Olis i vins. El disseny guanyador, que representa una branqueta d’olivera amb unes simpàtiques olives, ha estat estampat a la samarreta. El premi, gentilesa de l’AMPA del centre, ha consistit en 30 euros i dues samarretes estampades que la guanyadora del guardó ja llueix en la fotografia que il·lustra aquest text. Aquesta iniciativa pretenia fomentar l’art del dibuix i el disseny entre l’alumnat de la casa, i identificar amb una samarreta original els alumnes del centre que participen en les activitats de la fira.