L’alumna Anna Vilella, de 4t d’ESO, guanya el primer premi del seu nivell en el concurs d’anglès “The Big Challenge” on l’Abel Bonet, de 3r d’ESO, obté un meritori tercer lloc

L'Anna Vilella, primera classificada en la categoria de 4t d'ESO, amb la resta de participants del seu nivell al concursDesprés de la publicació dels resultats del concurs d’anglès “The Big Challenge”, en el qual els alumnes de l’Institut Josep Vallverdú van participar a instàncies del professorat del Departament de Llengües Estrangeres, el nostre centre ha estat finalista en dos dels quatre nivells que el concurs ofereix. En concret, l’alumna Anna Vilella i Farias, ha obtingut el primer premi del nivell de 4t d’ESO, mentre que l’Abel Bonet i pau ha obtingut el tercer premi en el nivell de 3r d’ESO.

Des de l’institut, i especialment des del Departament de Llengües Estrangeres, felicitem als guanyadors així com també als alumnes Salma Assiad Sebai i Robert Chetan, que han obtingut un meritori quart lloc en els seus respectius nivells. Finalment, agraïm a la resta d’alumnat la seva participació i els bons resultats en la classificació.

Si voleu reviure la festa que el professorat d’anglès va realitzar per celebrar l’efemèride podeu fer-ho visitant la següent galeria d’imatges.