La Fira de l’Oli acull la presentació de l’aplicació per a mòbils “Turisme Garrigues” realitzada per un grup d’alumnes i professors del departament de Tecnologia de l’institut

appfiraoliLa Fira de l’Oli de 2015, la trobada per excel·lència de la comarca de les Garrigues, fou l’escenari en el qual, el 17 de gener, es presentà en societat l’aplicació, premiada en diferents concursos, “Turisme Garrigues” que per incentivar el turisme a la comarca realitzà un grup d’alumnes de tecnologia del centre. El professor Francesc Solans, responsable de l’aplicació, intervingué juntament amb un dels alumnes que la realitzaren, en Guillem Prats, per tal de promocionar aquesta app que ja ha esdevingut una referència a la comarca. A l’acte hi assistí una nodrida representació institucional així com també pares, mares i professorat del centre que reconegueren així la contribució que l’alumnat ha realitzat a la difusió del turisme garriguenc.

Si voleu més informació sobre l’acte i la mateixa aplicació, podeu consultar el blog de l’ABP que el ressenya.