La coral de l’institut participa a la XX edició de la Trobada de Corals de Secundària celebrada a la Seu Vella de Lleida en el marc dels actes del Tricentenari

trobadacorals2014-1El grup d’alumnes que formen el Cor de l’Institut Josep Vallverdú va participar, el passat 25 d’abril de 2014, a la XX edició de la Trobada de Corals d’Educació Secundària que enguany va celebrar-se en el magnífic escenari de la Seu Vella de Lleida. Els i les alumnes que integren la coral, acompanyats per les professores Teresa Coca, directora de la coral, i Magda Isan, aprofitaren la trobada per visitar també la Seu Vella i per participar en aquesta activitat musical que s’inseria també en els actes de celebració del Tricentenari de 2014. Els alumnes participants gaudiren de valent amb les diferents interpretacions que les corals escolars realitzaren. Foren especialment emotives les interpretacions de “Sóc de l’oest” amb la companyia de David Esterri, el seu compositor, i de l’himne nacional de Catalunya, “Els Segadors”.