Els alumnes Guillem París, Ismael Arredondo i Alena Arbós guardonats en el concurs de relats criminals celebrat en el marc del festival Les Borges Negres

Un moment de l'acte de lliurament de premisEl dissabte 17 de març de 2018, coincidint amb la celebració  a la capital de les Garrigues del festival de novel·la negra i criminal “Les Borges Negres” es va lliurar el premi de relats escolars de temàtica criminal. Els guardonats van ser tres alumnes de l’Institut Josep Vallverdú: Guillem París, de 4t d’ESO, que es va endur el primer premi, i Ismael Arredondo i Alena Arbós, de 2n de batxillerat, que van emportar-se, respectivament, el segon i el tercer guardó.

Els premis van ser lliurats per la regidora de cultura de l’Ajuntament de les Borges Blanques, Ariadna Salla, i per Anna Maria Villalonga, comissària de la celebració de l’Any Pedrolo, aprofitant que el concurs de relats d’enguany contenia una clucada d’ullet a l’escriptor de l’Aranyó.

No cal dir que des de l’Institut Josep Vallverdú fem arribar la nostra més sincera felicitació als premiats. Enhorabona!