Dos alumnes de l’Institut Josep Vallverdú, guardonats en la fase provincial de Lleida del IV Certamen dels Jocs Florals Escolars de Catalunya

Els alumnes premiats, acompanyats de les seves respectives tutoresEl divendres 2 de juny de 2017 es va celebrar, als Serveis Educatius de l’Urgell, l’acte de lliurament de guardons del IV Certamen dels Jocs Florals Escolars de Catalunya en la fase provincial. Entre els guanyadors hi destaca la presència de dos alumnes de l’Institut Josep Vallverdú els alumnes:  Aiyana Ballester Mateos de 1r de la ESO, amb la narració titulada “Tres segons” i en Jan Ferreres Gay de 3r de la ESO, amb la narració “El viatge de la meva vida”.​ Els alumnes del nostre centre van recollir el premi acompanyats de les professores Rosa Gonzàlez i Helena Frutos. No cal dir que, des de l’institut, els fem arribar la més sincera felicitació pel premi!