Diversos alumnes de l’Institut Josep Vallverdú entre els guardonats del XXVII Premi Literari de les Garrigues

Una imatge de l'acte de lliurament dels Premis Literaris de les Garrigues de 2017El 14 de maig de 2017, Vinaixa va acollir l’acte de lliurament de premis del XXVII Premi Literari de les Garrigues. Com cada any, els nostres alumnes van tenir la sort de poder gaudir d’alguns dels guardons atorgats pel Consell Comarcal de les Garrigues en col·laboració del Consorci de Normalització Lingüística, la biblioteca Marquès d’Olivart, el Centre d’Estudis de les Garrigues,  el Servei Educatiu de les Garrigues dependent del Departament d’Ensenyament i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Els premiats d’enguany han estat els alumnes següents:

Clàudia Caselles Bodet de 1r A1 ESO, 2n Premi de la 3a categoria

Arnau Moragues Fonoll de 2n A1 ESO, accèssit de la 3a categoria

Sara Camí Ferrer de 2n BATX A, 2n Premi de la 5a categoria

Alena Arbós Aguilar de 1r BATX A , 3r Premi de la 5a categoria

Des de l’Institut Josep Vallverdú els fem arribar l’enhorabona a tots plegats i els convidem a continuar redactant aquestes fabuloses històries! Si voleu reviure l’acte de lliurament de premis, podeu fer-ho visitant  la següent galeria fotogràfica.