Cristina Rius, exalumna de l’Institut Josep Vallverdú, guardonada amb el segon premi de joves investigadors de les Garrigues pel seu treball de recerca sobre el mercat laboral comarcal

cristinaLa Fira de l’Oli de 2015, la cita comarcal per excel·lència, fou també l’esdeveniment elegit pel Consell Comarcal, l’Oficina Jove i el Centre d’Estudis de les Garrigues per procedir a l’acte de lliurament dels Premis Jove Investigador de les Garrigues.

Entre els guardonats d’aquesta edició, destaca el segon premi que recaigué a mans de la borgenca Cristina Rius i Capdevila, exalumna del nostre institut que l’any passat cursà segon de batxillerat. Justament la Cristina fou premiada pel treball de recerca que realitzà durant el curs passat i que sota el títol “L’estudi del mercat laboral a les Garrigues” analitza amb profunditat la situació laboral de la nostra comarca.

Des d’aquesta pàgina, l’Institut Josep Vallverdú vol fer arribar la seva més sincera felicitació a la Cristina per la bona feina, el premi és ben merescut!