Alumnes i professors del cicle formatiu d’Olis i vins de l’institut, protagonistes d’un tast guiat en el marc de la Fira de l’Oli de 2015

firaoliEl divendres 16 de gener de 2015, el mateix dia en el qual obria les seves portes la cinquanta-dosena edició de la Fira de les Garrigues, la popular Fira de l’Oli Verge Extra, els alumnes i professors del cicle formatiu de grau mitjà d’Olis i vins que es pot cursar a l’Institut Josep Vallverdú foren els protagonistes d’un tast guiat d’olis que oferiren als primers visitants de la fira.

Els alumnes dirigiren el primer tast guiat que se celebrà en el marc de la Fira de l’Oli d’enguany, una contribució que els permeté transmetre part dels coneixements sobre la degustació d’aquest producte que han assolit al llarg dels seus estudis. Si voleu veure les imatges del tast guiat podeu fer-ho a través de la següent galeria d’imatges.