Votem per a que el nostre alumnat arribi a la gran final del concurs FONIX 2018!!

fonix

THE FONIX 2018: CONCURS D’ANGLÈS INTERESCOLAR DE CATALUNYA

A partir del dilluns dia 23 d’abril a les 10 del matí i fins el dia 4 de maig a les 24h s’obre la fase de visualitzacions i votacions populars al canal de YouTube del concurs FONIX. Els nostres finalistes necessiten vots per accedir a la final i demostrar el treball que han anat fent al llarg d’aquests dies. Us animem a entrar al concurs i votar els seus vídeos.

Recordeu que qualsevol persona que vulgui votar haurà de tenir un compte de gmail o bé donar-se d’alta de YouTube.

La setmana del 7 de maig es publicaran els resultats. Esperem que ens ajudeu a difondre els nostres projectes i el nostre alumnat aconsegueix passar a la gran final del dissabte 26 de maig a Barcelona.

www.the-fonix.org.

Moltes gràcies