Un grup d’alumnes de l’institut participa al concurs interescolar d’anglès The Fonix 2017

El grup d'alumnes de l'institut que va participar al concurs The Fonix 2017El dissabte 25 de febrer de 2017, un grup de sis alumnes de l’Institut Josep Vallverdú, seleccionats entre tot l’alumnat del centre, van participar a la fase territorial del 10è concurs interescolar d’anglès The Fonix 2017 que es va celebrar al Rectorat de la Universitat de Lleida. Els representants del nostre institut van ser l’Andrea Madalina (de 1r d’ESO), el Xavier Rosinach (de 2n d’ESO), la Paula Gispert (de 3r d’ESO), el Robert Chetan (de 4t d’ESO), l’Alena Arbós (de 1r de batxillerat) i la Ioana Cenan (de 2n de batxillerat).

Aquest concurs està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans. La iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.Esperem que l’experiència els resultés d’allò més enriquidora pels nostres alumnes!