Representants de la ESO a la fase territorial del concurs d’anglès FONIX

fonix1Un any més, l’institut Josep Vallverdú, a través del departament de Llengües estrangeres, ha presentat  als 6 alumnes que han quedat finalistes del nostre institut i que han passat a la fase territorial de Lleida dins el  “9è. Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya” (THE FONIX 2016).  Aquest concurs s’ha celebrat el dissabte 27 de febrer a l’edifici del Rectorat de la UdL. The Fonix està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans. Aquest concurs és una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

Els  6 alumnes representants a la fase territorial a Lleida són:

1 ESO   — Anais Miquel Sánchez
2 ESO   — Anaïs Martínez Pera