L’Institut Josep Vallverdú celebra la diada de Sant Jordi amb una Festa de la Primavera plena d’activitats culturals, lúdiques i esportives

El drac i el gegant amb la figura de Josep Vallverdú davant la paradeta de llibres i roses de Sant JordiEl divendres 21 d’abril de 2017 l’Institut Josep Vallverdú, aprofitant que el diumenge era la Diada de Sant Jordi, va celebrar la seva tradicional Festa de la Primavera amb múltiples activitats lúdiques i culturals. La festa es va iniciar amb un esmorzar compartit al pati interior del centre i va continuar amb les activitats literàries que es van celebrar a la biblioteca (la lectura, en diversos idiomes, del poema “Poesia” d’Antònia Vicens per tal de celebrar el Dia Mundial de la Poesia de 2017; una mostra de lectura en veu alta a càrrec dels alumnes que participen en aquest concurs; i la presentació del llibre “Seixanta-vuit” del professor Ramon Usall) i les activitats esportives que van tenir lloc a les pistes.

Finalment, la celebració va concloure amb l’entrega dels premis literaris i esportius, i la representació d’un escala en hi-fi a càrrec dels alumnes de 2n i 3r sota la direcció de la professora Sílvia Mateus. Com sempre, al llarg del dia, alumnat i professorat va poder comprar roses i llibres a la tradicional paradeta de Sant Jordi i va poder gaudir del drac i del gegant del Josep Vallverdú que no van voler faltar a la seva cita amb la Festa de la Primavera.

Si voleu reviure aquesta celebració ho podeu fer visitant la següent galeria d’imatges.