L’alumnat dels cicles d’Olis i vins i Vitivinicultura de l’institut visita la destil·leria Gabarró & Feixa a Fulleda

Un moment de la visita dels alumnes a la destil·leria de FulledaEl 18 de desembre de 2017, un grup d’alumnes dels cicles formatius d’Olis i vins i de Vitivinicultura de l’Institut Josep Vallverdú van visitar la destil·leria Gabarró & Feixa a la localitat garriguenca de Fulleda. El Carles, el responsable de l’empresa, va explicar a l’alumnat els seus orígens en el món de la destil·lació. També va detallar-los les seves tècniques i els seus consells per elaborat bons destil·lats i per a tastar-los i gaudir d’ells. Una experiència molt profitosa pels alumnes que el professorat que va acompanyar-los en la sortida, les professores Mònica Suárez i Blanca Safont, valora molt positivament.