L’alumnat de 2n de batxillerat realitza una sortida a Lleida per assistir a la representació de l’obra de teatre “El cafè de la granota”

jesus-moncadaEl divendres 21 de març de 2014, l’alumnat de 2n de batxillerat del centre va participar en una sortida a Lleida organitzada pel Departament de Català de l’institut. Acompanyats per les professores Carme Calderó i Ramona Vidal, els alumnes assistiren a la represetnació, al Teatre dels Maristes de Lleida, de l’obra “El cafè de la granota”, basada en la novel·la homònima de Jesús Moncada, una lectura obligatòria pels alumnes d’aquest curs.

A més de presenciar la representació teatral, els alumnes visitaren l’exposició pictòrica “Els objectes parlen” al CaixaFòrum de la mateixa capital de Ponent. Una intensa i profitosa jornada cultural que acabà amb el retorn a les Borges Blanques fregant les dues del migdia.