L’alumnat de 2n de batxillerat participa en una sortida a Lleida per assistir a l’obra de teatre “Laura a la ciutat dels sants”

lauraEl dimecres 13 de març de 2013, l’alumnat de 2n de batxillerat de la casa  participà en una sortida a Lleida organitzada pel departament de Català de l’institut. Acompanyats per les professores Ramona Vidal i Rosa Gonzàlez, els alumnes assistiren a la representació, al Teatre de l’Escorxador de Lleida, de “Laura a la ciutat dels sants” basada en la novel·la homònima de Miquel Llor, lectura obligatòria del curs. A més de presenciar la representació teatral, els alumnes visitaren l’exposició “Mòmies egípcies. El secret de la vida eterna” al Caixa Fòrum de la mateixa capital de Ponent. Una intensa jornada cultural matinal que acabà amb el retorn a les Borges Blanques fregant les dues del migdia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *