El diari Ara es fa ressò del projecte CATINDjove que s’impulsa des de l’Institut Josep Vallverdú

Imatge del fotògraf Santi Iglesias que il·lustra la notícia publicada pel diari AraEn la seva edició del 16 de setembre de 2017, el diari Ara es va fer ressò del projecte CATINDjove que s’impulsa des de l’AulaABP de l’Institut Josep Vallverdú i que treballa per fer arribar tauletes solidàries als alumnes de l’escola de primària Sirena de l’Índia. Si voleu llegir la crònica, obra de la periodista Nereida Carrillo, podeu fer-ho en aquest enllaç. També podeu tenir notícies dels progressos del projecte CATINDjove durant aquest estiu llegint la crònica que en fa l’AulaABP. No cal ni dir que des de l’institut animem als promotors a continuar amb el projecte i encoratgem a l’alumnat a participar en aquest exercici de solidaritat!