Diploma de menció honorífica en la Prova Cangur 2016 per a l’alumna Èlia Capdevila

proves cangurL’alumna Èlia Capdevila Sancerni de 3r A ha rebut el diploma de menció honorífica i un petit obsequi record per haver quedat classificada dins l’1% de millors puntuacions del seu nivell escolar  en la Prova Cangur 2016.

La Prova Cangur és una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Amb un format de concurs, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen en el raonament i l’enginy.

Moltes felicitats Èlia!