Documentació per als intercanvis i el camp de treball a Holanda

Us compartim les presentacions de les reunions dels intercanvis de Groningen i de Zwolle.

A continuació també trobareu la documentació necessària per a la realització dels intercanvis (Groningen i Zwolle) i el camp de treball (Eindhoven) a Holanda.

Intercanvis – Groningen i Zwolle

1. Formulari per fer les parelles, que cal emplenar abans del 8 de gener.
  2. Carta de compromís: document en què la família es fa responsable del seu fill/a en cas que hi hagi problemes greus de comportament.
  3. Carta de pagament: informació dels terminis de pagament (els alumnes la van rebre físicament el passat 20 de desembre).
  4. Autorització i documentació: autorització per a la participació de l’alumnat a l’intercanvi, que inclou el llistat de documentació necessària.
  5. Fitxa de salut i autorització de medicaments: fitxa de salut que cal que ompli tothom. L’autorització de medicament, només si fa falta.

Camp de treball – Eindhoven

1. Carta de compromís: document en què la família es fa responsable del seu fill/a en cas que hi hagi problemes greus de comportament.
  2. Carta de pagament: formació dels terminis de pagament (els alumnes la van rebre físicament el passat 10 de gener).
  3. Autorització i documentació: autorització per a la participació de l’alumnat al camp de treball, que inclou el llistat de documentació necessària.
  4. Autorització i medicaments: fitxa de salut que cal que ompli tothom. L’autorització de medicament, només si fa falta.

La documentació del camp de treball a Eindhoven cal entregar-la impresa a la professora responsable (Núria Capdevila) abans de l’1 de març.