Tasques setmanes de tancament

Benvolgudes famílies,
El professorat de totes les matèries ha preparat diferents tasques que l’alumnat del centre pot realitzar per tal d’aprofitar el temps durant aquestes dues setmanes de confinament per contenir el Coronavirus. Les trobareu als arxius que enllacem a continuació. Totes elles estan penjades a… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes 2020

El proper dissabte dia 7 de març, de 10 a 12 h del matí, celebrarem la nostra jornada de portes obertes. Us convidem a assistir-hi per conèixer les nostres instal·lacions, el nostre personal, el nostre projecte educatiu… en definitiva, per conèixer l’Institut de Gurb!… Llegeix més»

Extraescolar de conversa en anglès

En Sam, el nostre auxiliar de conversa, ofereix classes extres de conversa per tot l’alumnat que estigui interessat en seguir millorant la comunicació oral en anglès. Es faran a l’institut, en horari de tarda, en grups de 6 i per nivells.
En aquestes sessions, es posaran… Llegeix més»

El director de l’Institut de Gurb, Francesc Giménez, a la jornada ‘Servei Comunitari. Impulsem la ciutadania activa’

Aquest matí ha tingut lloc, a l’Espai Bital de l’Hospitalet de Llobregat, la jornada Servei Comunitari. Impulsem la ciutadania activa, que té per objectius conèixer la situació actual i valorar el procés d’implementació del Servei Comunitari als centres educatius, compartir experiències i plantejar propostes… Llegeix més»

Bones Festes!

Aquest any s’ha dut a terme novament un concurs per triar la postal de Nadal del centre. La guanyadora ha estat la postal de la Montse Vilamala de 1r d’ESO B. Enhorabona!

Amb aquesta postal i amb el vídeo que ha realitzat l’alumnat de l’optativa… Llegeix més»

Venda de xocolates de Sant Tomàs

Els alumnes de 4t d’ESO, per recollir diners pel viatge de final de curs a Cantàbria, estan venent xocolates i torrons elaborats a l’obrador de Sant Tomàs. Es tracta d’una col·laboració entre l’institut i l’entitat que té per objectiu la sensibilització de l’alumnat. Es va… Llegeix més»