Servei de menjador

Per poder organitzar el servei de menjador, cal que, els que en voleu fer ús, ompliu el formulari següent per poder gestionar i preveure les necessitats de monitors, desplaçaments, assegurança i espai.

Servei menjador 2023-24

El servei inclou menjador i servei de vigilància fins a les 15:50 h, monitors que acompanyaran l’alumnat des de l’Institut fins a Les Escoles i assegurança.

Preus:

5 dies a la setmana 95 €/mes
4 dies a la setmana fixos 82 €/mes
3 dies a la setmana fixos 64 €/mes
2 dies a la setmana fixos 45 €/mes
1 dia a la setmana fix 23 €/mes
Dia esporàdic 6 €/dia

Per als dies esporàdics, caldrà comprar tiquet a l’institut a les 8:00 h.

L’alumnat necessitarà la T16 pel transport, que és una targeta personal de caire anual i gratuïta que es pot tramitar al web www.t-16.cat. En cas de no tenir-la, caldrà comprar la T-casual a l’Estació d’Autobusos de Vic.

Els preus poden patir modificacions en funció de la demanda del servei.

És molt important que qualsevol canvi en el programa d’assistència sigui notificat amb prou antelació (2 setmanes) i per escrit al correu de l’AFA (afainstitutdegurb@gmail.com), per poder ajustar degudament les domiciliacions.