AFA de l’Institut de Gurb

L’AFA de l’Institut de Gurb neix conjuntament amb el centre l’any 2010 amb la gran il·lusió d’un grup de famílies que tenien per objectiu ajudar al centre a tirar endavant. Com en la majoria de casos, no es pot dir que fos un inici fàcil. Després d’uns anys de molt de treball, i després que les primeres promocions hagin sortit del centre de forma exitosa, continuem treballant amb la mateixa il·lusió del primer dia. Amb aquest treball ajudem a millorar el centre, sempre estretament coordinats amb el seu equip directiu, i sembla que no ho fem tan malament. Val a dir que estem oberts a rebre tantes crítiques constructives com ens vulgueu fer arribar, i si venen acompanyades de propostes de millora, encara més.

Si us interessa col·laborar, sempre hi ha feina i estarem encantats de donar-vos la benvinguda.

Podeu contactar amb nosaltres a través del correu electrònic afainstitutdegurb@gmail.com.

Per aquest proper curs 2021-2022 mantenim la simplificació i unificació dels serveis gestionats per l’AFA, amb un pagament únic per a qualsevol alumne/a del centre independentment del curs que faci. Aquest pagament inclou els següents serveis i la quota de pertinença a l’AFA de 25 €:

• Taquilles.
  • Llibres (en paper i digitals).
  • Bates de laboratori.
  • Samarreta del centre per a l’alumnat de primer.
  • D’altres serveis globals, i la participació per millorar equipaments i activitats que organitza el centre.
  • Vetlladora i auxiliar de conversa.
  • Servei de menjador (no inclòs a la quota) en conveni amb el centre i Les Escoles de Gurb. Per a més informació, accediu a l’apartat específic de servei de menjador a través de l’enllaç següent.

Segueix-nos a Facebook i/o Twitter i et mantindrem puntualment informat de les novetats.

Wix Facebook page     Wix Twitter page